joi, 19 aprilie 2012

Pe Otopeni - Plecări

Se dă un antreprenor italian ( Astaldi )  ...  se încheie un contract pentru renovarea clădirii vechi şi pentru construirea unui terminal nou la Otopeni. Pentru început se lucrează cu o firmă a unui patron, bineînţeles tot italian care montează uşi automate Besam ... Apoi datorită, cel mai probabil unui preţ mai bun, la noul terminal ( cel de la Plecări ) se montează uşi automate, desigur, italiene, marca Ponzi, montate de nu ştiu cine.
Si uite aşa se verifică regula care spune că nemţii lucrează şi promovează în primul rând producătorii lor nemţi, spaniolii pe spanioli, italienii pe italieni .... singura excepţie fiind francezii care din nefericire pentru ei nu au o marcă de uşi automate reprezentativă la noi ( chiar dacă nu-i simpatizează prea mult pe nemţi, folosesc, în general, mărci nemţeşti ).
Pentru spaţiile interiore situaţia e puţin diferită ... mai sunt şi alţi beneficiari (alţii decât statul român ), care au închiriat spaţii comerciale şi astfel este loc şi pentru alte mărci de uşi automate, preţul de achiziţie nefiind singurul criteriu. Prima firmă este Door Sistem care instalează uşi Dorma la compartimentele pentru fumători ... deja sunt instalate 12 uşi la interior. Probabil, foarte curând vor urma şi alte mărci.. rămâne de văzut care şi când.
Si dacă tot am adus vorba de uşile de la Aeroportul Otopeni, am ocazia să încerc să răspund unei nedumeriri mai vechi a lui Cabral ( Aha, am înţeles. Dar nu. ) ... este în legătură cu poza de mai jos.

In primul rând, nici astăzi, uşile respective nu funcţionează, deci, poza este de actualitate după 9 luni. La prima vedere aş spune că nu sunt mulţi călători şi că, datorită crizei, administraţia aeroportului a considerat că este mai bine să le închidă, si din acest motiv este lipit, ulterior, semnul de interzis. Privind însă mai atent, am constatat faptul că, pe uşile funcţionale este stickerul firmei care asigură mentenanţa.

Pe cele închise nu există  stickerul deci, cel mai probabil, sunt defecte şi nu sunt luate în service ... Totuşi n-ar trebui să  fie încă  în garanţie? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu