luni, 24 septembrie 2012

Carrefour Orhideea

Uşi Kaba şi Besam  ... mentenaţa fiind asigurată de Rom Automatizare.
Peste 1-2 ani va mai fi vreo uşa Kaba în acest centru comercial?



5 comentarii:

  1. Locul unde constat eu mereu ca produsele in cantitate mai mica sunt mai ieftine decat alea in cantitate mai mare. Ma refer la acelasi produs ambalat de acelasi producator. Azi dimineata vedeam asta la cereale pentru copii, la iaurt, la cascaval. Finete comerciala romaneasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e romaneasca .. e frantuzeasca ... si nu e finete, e manipulare clasica prin preturi comparate. In cantitate mare oricum nu se cumpara iar pretul mic este comparativ cu cel mare din acelasi punct comercial. El este mare comparativ cu cel real iar marja de profit este mare

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricum, nu mi se pare firesc sa ai calupul de cascaval de un kg la un pret iar acelasi cascaval ambalat in calup de 400 g sa fie mai ieftin per kg. In acelasi magazin, in rafturi invecinate! Oriunde in lume pachetul mai mare are un pret mai avantajos. Obisnuiau sa vanda Almette in pachet de cate doua. Or, luate separat, doua cutiute erau mai ieftine. In plus iti puteai lua astfel doua sortimente diferite ale acelui produs in loc de doua la fel. Logica acestei manevre comerciale imi scapa ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Punctual si fara alte detalii, aceasta logica a lor si mie imi scapa insa din experienta stiu cazuri concrete cat, in combinatie si cu alte lucruri ( pozietia pe raft, pozitia raftului in functie de anumite sabloane de traseu, etc. ) duc la o manipulare a clientului. Mai este un lucru important de luat in calcul cand se fac comparatiile la pret: termenul de valabilitate ... era acelasi pentru Almette la bucata cu cel de la pachet de doua?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai mare dreptate produsele ieftine si la promotie nu mai au mult pana la termenul de expirare.

    RăspundețiȘtergere