Şi daca este vorba de Hörmann, mai jos o maşină de service Hörmann din Germania. Complet utilată, cu scule şi piese de schimb, necesare pentru orice tip de intervenţie!
Cum este la noi?
Mult mai simplu şi mai ieftin - o maşină normală, câteva piese într-un portbagaj şi o trusă sumară cu scule.
Cu timpul, când şi beneficiarii reparaţiilor vor avea bugete corespunzătoare pentru service/mentenanţă, vor apare şi la noi astfel de echipe mobile. Pâna atunci, doar şurubelniţa şi patentul într-un portbagaj de Logan vor fi sculele de bază iar improvizaţiile vor fi în continuare la ordinea zilei.
Totuşi, ceva se poate implementa rapid şi la noi ...în a doua poză, în dreapta se vede un făraş ... pot fi echipaţi şi instalatorii români cu aşa ceva - o mătura mică şi un făraş cost 4 lei - măcar să facă curat în urma lor ...
Important: În România sunt firme serioase, cu echipe dotate şi care îşi fac treaba bine şi repede. Ceea ce este scris mai sus este doar o "răutate de blogger".
Totuşi, ceva se poate implementa rapid şi la noi ...în a doua poză, în dreapta se vede un făraş ... pot fi echipaţi şi instalatorii români cu aşa ceva - o mătura mică şi un făraş cost 4 lei - măcar să facă curat în urma lor ...
Important: În România sunt firme serioase, cu echipe dotate şi care îşi fac treaba bine şi repede. Ceea ce este scris mai sus este doar o "răutate de blogger".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu